Alle informatie over een partnerschap met U-pas
Alle informatie over het partnerschap met de U-pas vind je op deze pagina. Bekijk de veelgestelde vragen voor de meest gestelde vragen door partners.
Een transactie kan je annuleren door een e-mail te sturen naar partners@upasbureau.nl, in de mail vermeld je de volgende gegevens:
*Let op! Het is niet mogelijk een transactie te annuleren die in het voorgaande pasjaar heeft plaatsgevonden.
**Let op! Wij kunnen alleen de gehele transactie annuleren. Wil je een gedeelte van het bedrag terugzetten dan kan dit door de gehele transactie te annuleren en vervolgens een nieuwe transactie te doen voor het daadwerkelijk gebruikte bedrag.
Het aanpassen/verwijderen van een actie/aanbieding kan alleen per e-mail aan partners@upasbureau.nl.
Werkt jouw Scan’r App niet goed, dan kan dit diverse oorzaken hebben:
De inloggegevens voor de Webterminal en de Scan’r App kan je altijd terugvinden in jouw Partnerportaal:
De handleidingen vind je hier: ScanR app & webterminal.
Klik bij inloggen op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt een e-mail waarmee je het wachtwoord kunt resetten.
Het logo van de U-pas kan je hier downloaden: LOGO U-PAS
Iedere nieuwe U-pas partner krijgt binnen enkele weken na registratie een setje (raam)stickers en een U-pas poster (A4 formaat) toegestuurd. Ben jij al langer partner of heb jij (nog) geen stickers of poster ontvangen? Mail dan naar partners@upasbureau.nl
Per gemeente wordt bepaald waar inwoners het U-pastegoed voor mogen gebruiken. Zo kunnen Utrechtse kinderen wél een fiets of computer/laptop/tablet aanschaffen met gebruik van het U-pastegoed, maar kinderen die woonachtig zijn in Stichtse Vecht, Houten, De Bilt of IJsselstein niet.
Heb je, als (potentiële) U-pas aanbieder, een vraag aan het U-pasbureau? Dan kan je ons mailen via partners@upasbureau.nl of bellen naar 088-6006300. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00 uur.
Vraag het via de chat of neem contact op met het U-pasbureau via het contactformulier.